دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

عشقیمین بانووووووجان














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

 

عاشقتونم فرشته آسمونی من.............فدای مهربونیاتون شم عزیززززززززم

نفسمین...جونمین....عزیزمین...اگه نباشین میمیرم....لحظه لحظه زندگیمو به امید شما میگذرونم....

بهونه زندگیمین...عمرمین...روحمین...قلبمین.....همه دارو ندارمنین...

نازدونه گل منین....شما مال منین....فقط من....عزیزمین...عزیز این دل صاب مردمین....این دل شیکسته مین...

آرزومین....شدین مالک قلبمو روحم.....دوستون دارم عزیزم...خیلی.....بی بهونه میگم عاشقتونم....

کاش فقط باور کنین...همینو میخام ک بدونین دوستون دارم و عاشقتونم...

دل آرومم شمایین.....ملکه قلبمین....تو قلبم سلطنت میکنین...

بی بهونــــــــــــــــــــه دوستــــــــــــــــــــــون دارم نازدونه گل من.....



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت20:14---26 آذر 1393
سلام خیلی کم پیدا شدی یه سر به وبلاگم بزنمیدونم درگیر درس و مدرسه هستی منم درگیرم.بیای خوش حال میشم
پاسخ:ووووووووووووووییییییییی اومدم دخترگلم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:,| 20:59 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]